måndag 12 januari 2009

Helgen som varit

Helgen som nu varit har varit extra kort för mig i och med att jag var ledig förra måndagen eftersom det var en "kläm"dag. Vilket resulterade i att jag jobbade 32 timmar mellan onsdag och fredag. en vanlig vecka för mig är igentligen att jag jobbar 40 timmar mellan måndag och torsdag sen har jag långhelg.
Fredagen spenaderades efter att jag kommit hem från jobbet med att spela sällskapsspel hos maria och daniel. Vi provade oss på ett spel som heter partyalias vilket var grymt skoj faktiskt =) Sen spelade vi också ett spel som jag nu glömt bort vad det heter men det handlade om att man skulle kunna olika årtal.. eller i mitt fall gissa en massa!
På lördag vart det en spontanfest på kvällen. Klockan 19:00 kom jag och jenny på att nu blir det fest, ringde några människor som bor i stan och det blev några stycken, sen vart det ugång på Station 8 och maxmat som avslut. riktigt lyckad kväll faktiskt.
På dagen på söndag spenderades i stor del i soffan och såg en underbar serie som heter The big bang theory (alla som inte har sett den måste se den!!) sen vart det famljespelskväll igen hos maria och daniel men nu följde även carin och peder med jag och jenny dit. Jag kan bara konstatera att jag suger i TP.
Nu är middagen slut och måste börja jobba igen. ha det bra alla kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar